Uw expert in beeld, geluid, foto & video!

Garantie & Herstelling

Binnen garantie:

Op alle producten die u via hifinesse.be aankoopt, geldt de wettelijke garantie. Op de meeste producten geldt een wettelijke garantietermijn van minimum 2 jaar. Uw toestel wordt tot 2 jaar na aankoop kosteloos hersteld (of omgeruild voor een technisch gelijkwaardig toestel). We werken hiervoor uitsluitend samen met door de fabrikant erkende servicepartners.

We verbinden ons er bij Hifinesse toe de wettelijke garantiebepalingen uiterst correct na te leven. Daarnaast geldt voor sommige producten ook een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De originele aankoopfactuur, of ander aankoopbewijs, geldt als garantiebewijs.

Buiten garantie:

Is uw product ouder dan twee jaar? Dan kan u uw toestel niet langer binnen garantie, en dus kosteloos, laten herstellen. Dit geldt ook wanneer blijkt dat het defect door eigen toedoen ontstaan is (accidentele schade, fout gebruik, overbelasting,…).

Wanneer bij nader onderzoek blijkt dat een defect toch buiten de garantievoorwaarden valt, worden expertisekosten (min. 75 euro) aangerekend. Deze zijn steeds betalend, ook wanneer het toestel niet hersteld dient te worden.

Hoe aanmelden:

U kan uw defect toestel aanmelden in één van onze vestigingen. Neem vooraf contact op met onze technische dienst [+32 (0)3 641 90 91 of technischedienst@hifinesse.be], sommige fabrikanten handelen herstellingen immers rechtstreeks met de consument af. Zo bespaart u tijd en hoeft u uw toestel niet zelf te vervoeren.